V okviru razpisa E-POSLOVANJE 2019-2022, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), smo v podjetju MIBRA d.o.o. uspešno pridobili nepovratna sredstva za izvedbo projekta »MIBRA – DIGITALIZACIJA E-POSLOVANJA« (krajše: E-MIBRA).
V okviru projektnih aktivnosti bomo v podjetju vzpostavili portal elektronske izmenjave med poslovnimi partnerji, spletno stran in vzpostavitev nove spletne trgovine, izdelali produktno-prodajni video, digitalizirali nastopa na sejmih in krepili kompetence s pomočjo usposabljanja, predvsem z namenom optimalnega izvajanja delovnih nalog.
Namen operacije je preko sofinanciranja upravičenih stroškov aktivne udeležbe na mednarodnem poslovnem dogodku v tujini podjetju povečati možnost predstavitve svojih dosežkov, proizvodov, storitev mednarodni poslovni javnosti, povečati možnosti poslovnega sodelovanja s tujimi kupci in poslovnimi partnerji, povečati mednarodno konkurenčnost podjetij in zvišati stopnjo internacionalizacije.
Podjetje COMTRON d.o.o., ki je v okviru razpisa nastopilo kot zunanji izvajalec, je za nas izvedlo kompletno storitev elektronske izmenjave med partnerji, ki zahteva analizo in predlog rešitve ter izvedbo elektronske izmenjave pomembnih komponent za poslovanje (npr. cenikov, zalog, naročil itd.). Podjetje bo prav tako izvedlo izobraževanje na to temo.
Podjetje SERVIS, storitve Aljoša Motore s.p., ki je v okviru razpisa nastopilo kot zunanji izvajalec, je za nas izvedlo storitev izdelave spletne strani in spletne trgovine, kar vključuje programiranje, marketinško dodelavo, izdelavo grafične zasnove in izobraževanje.
Maja Jankovič s.p., ki je v okviru razpisa nastopilo kot zunanji izvajalec, je za nas izvedlo storitev krepitve kompetenc – usposabljanja na področju internetnih priložnosti in razvoja podjetja, koristi in pasti interneta, digitalnega martketinga in prodajnega lijaka ter ostalih marketinških tem.
SPOT, oglaševanje Boštjan Lesjak s.p., ki je v okviru razpisa nastopilo kot zunanji izvajalec, je za nas izvedlo storitev snemanja in produkcije produktno-prodajnega videa in digitalizacije nastopov na sejmih.
ELEKTRONSKA IZMENJAVA MED PARTNERJI
Obstoječim informacijskim rešitvam bomo dodali elektronsko izmenjavo med partnerji. Med povezanimi podjetji bomo vzpostavili izmenjavo povpraševanj, naročil, cen, zalog, dobavnih rokov, potrjevanje naročil, sprememb dobavnih rokov, sprememb cen, informacij o alternativnih artiklih, pakirnih listov, dobavnic in računov. Izmenjava bo potekala po zavarovanih elektronskih poteh. Izmenjava bo potekala na več načinov. Dobavitelji bodo pošiljali cenike, zaloge, pakiranja in dobavne roke v različnih elektronskih strukturah. Informacije bodo samodejno pretvorjene in vpisane v informacijski sistem Mibra.
SPLETNA STRAN
Vzpostavitev nove spletne strani na podlagi poznavanja trga/branže naročnika in z upoštevanjem statističnih izkušenj podobnih branž/trgov. Izvedena bo napredna grafična zasnova in marketinška obdelava obstoječih in novih besedil, za vstop na tuje trge z namenom predstavitve podjetja na tujih trgih, ki ga sedaj nimamo. Namen prenove spletne strani je tudi pristop najnovejšim trendom, predvsem trendom mobilne tehnologije (pametni telefon, tablica).Spletna stran bo zvedena z primerno CMS tehnologijo v več tujih jezikih.
SPLETNA TRGOVINA
Vzpostavitev spletne trgovine tipa B2B in B2C na podlagi izkušenj pri spletni prodaji in trendov, ki jih narekujejo uporabniki interneta. izvedena bo napredna grafična zasnova in marketinški pristop z namenom zagona prodaje na trgih EU. Projekt bo izdelan v treh fazah in sicer bo pokrival direktno prodajo prodajnega programa, ki ga trenutno obvladujemo pri prodaji 1:1, prodaja večjim kupcem z možnostjo variacije cen glede na velikost naročila, tip izdelkov in status kupca in tretja faza, ki bo omogočala izdelavo digitalnih katalogov (z možnostjo tiskanja), ki bodo ažurni do zadnje posodobitve prodajnega programa. S tem bomo pridobili konkurenčna prednost.
PRODUKTNO-PRODAJNI VIDEO
Za predstavitev podjetja in naših izdelkov nujno potrebujemo produktno prodajni video za promocijo podjetja. Promocijski video bo prikazoval predstavitev podjetja, naših izdelkov in maloprodaje – trgovine. Z novim videom se bo podjetje širilo na tuje trge in povečalo svoj domet. Video bomo oblikovali tako, da bo prilagojen širjenju na čim več platformah. Video bo v slovenskem, nemškem, angleškem in hrvaškem jeziku.
KREPITEV KOMPETENC - USPOSABLJANJA
Izobraževalni program bo vodstven kader in zaposlene ozavestil o pomenu prilagajanja na hitre spremembe in interne izzive, ki jih digitalizacija in uporaba spleta in spletnih aplikacij prinaša. Razumevanje in percepcija zaposlenih o digitalizaciji poslovanja, internetu stvari (IoT) ter infrastrukturnih priložnosti, ki jih ponujajo socialna omrežja močno vplivajo na vključevanje zaposlenih v novosti in na kakovost dela, kar se ne odraža le v uspešni prodaji.
Višina nepovratnih sredstev, ki smo jih prejeli za namen izvedbe operacije, znaša 30.000,00 EUR.
Več o nepovratnih sredstvih in EU skladih lahko preberete na www.eu-skladi.si